שבעה דברים שכל מנהל אתר ecommerce חייב לדעת
אודות הפרק
סחר של יום חדש 👇
תחום המסחר המקוון (ecommerce) רותח. מה זה רותח? לוהט! אפשר לומר על הקורונה הרבה דברים רעים אבל אין ספק שהיא מחוללת שינויים. בעולם המסחר המקוון היא גרמה לעולם לעבור דרך מנהרת זמן ולקפוץ כמה שנים קדימה והאיצה מעבר של עסקים לאונליין, כולל עסקים שלא חלמו אפילו להיות באונליין. תוסיפו את ההגבלות הנובעות מריחוק חברתי, חנויות פיזיות סגורות וסֶגר ותקבלו את הסערה המושלמת – מסחר מקוון החוצֶה גבולות, ענפים וגודל עסקים. אם אתה לא שָם אתה לא קיים גרסת 2020.
אבל....
אחד האתגרים הגדולים של אתרי ecommerce הוא באופטימיזציה של נטישת עגלת הקניות. באופן מפתיע, אחוז הגולשים שעבר את ה-funnel במסע הלקוח, הוסיף מוצרים לסל הקניות אבל לא השלים את תהליך הקניה בפועל הוא מטורף!
מעבר לסטטיסטיקה הכללית, כדאי להבין (באמצעות שיחה עם לקוחות) מהן הסיבות לנטישת עגלה אצלכם ולטפל בהן פרסונאלית באמצעות דיוורים מותאמים אישית לנוטשי העגלה במטרה להחזיר אותם לאתר להשלמת הקנייה ובמקביל לטפל בבעיה פרואקטיבית.
וובינר בנושא email deliverability
See omnystudio.com/listener for privacy information.