מנהלי שיווק לא מתעניינים בעבירוּת אימיילים או באחוזי פתיחת אימיילים

מנהלי שיווק לא מתעניינים בעבירוּת אימיילים או באחוזי פתיחת אימיילים

אודות הפרק

למאמר בבלוג


מנהלי שיווק לא מתעניינים באחוזי פתיחת אימיילים ולא בעבירוּת אימיילים!

ביטס אנד בייטס לא מעניינים אותם.

מנהלי שיווק גם לא מתעניינים בקריאטיב, בהצעה השיווקית או במבצע זה או אחר.

מה שבאמת אכפת למנהלי שיווק זו השורה התחתונה! מבחן התוצאה.

ואתם יודעים מה? הם צודקים!

אני יכול לדבר עד מחר על עבירוּת אימיילים ואסטרטגיית אימייל מרקטינג, ולהדגיש את המושגים האלה של שלוש או ארבע אותיות כמו DKIM, SPF, או DMARC ו-BIMI ולהסביר למה הם ממש לא קופי פייסט או עניין של מה בכך, או להסביר שעבירוּת זו גישה שמשלבת טכנולוגיה ומתודולוגיה.

אני יכול להמשיך לנפח להם את המוח עם כל "מיני שטויות" וזוטות שלא ממש מעניינות מנהלי שיווק ולפרט מה זה reputation של כתובות IP ו-reputation של דומיינים ושל תוכן ועוד.

כל זה ממש לא מעניין מנהלי שיווק!

אבל אני מאמין שמנהלי שיווק שהאימיילים שלהם לא מגיעים ללקוחות כי הם נחסמים או מגיעים לספאם, ממש יתבאסו לגלות את הפגיעה בשורה התחתונה ואת השחיקה בשורת הרווח.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » CRM.Buzz – שיווק, חווית לקוח, טכנולוגיה, דאטה ועוד. מגיש: סלע יפה » מנהלי שיווק לא מתעניינים בעבירוּת אימיילים או באחוזי פתיחת אימיילים