29 שאלות למי שמטפל באימייל מרקטינג שלכם
אודות הפרק
האימייל מרקטינג מת! 💀
אחת לאיזה זמן אני נתקל במאמר שמפריח לחלל האוויר את השאלה "האם האימייל מרקטינג מת"?
אבל האמת היא, שהאימייל חי ובועט והוא הערוץ שה-ROI שלו טוב פי כמה ממדיה חברתית או קידום ממומן.
מגדירה זאת היטב במשפט מחץ אחד, קייט בארט (Kate Barrett), מֶחָבֶּרת הספר E-Telligence: אימייל מרקטינג לא מת, הדרך בה אתם משמשים בו מתה (𝗘𝗺𝗮𝗶𝗹 𝗠𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗜𝘀𝗻'𝘁 𝗗𝗲𝗮𝗱, 𝘁𝗵𝗲 𝗪𝗮𝘆 𝗬𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗨𝘀𝗶𝗻𝗴 𝗜𝘁 𝗜𝘀).
אולי דווקא בגלל שאימייל כערוץ שיווקי הוא כל כך ותיק, משווקים מרגישים שאין מה לחדש בו והם בתחושה שהם יודעים עליו הכל.
אימייל מרקטינג הוא ערוץ שלא מפסיק להתפתח ומשווקים שמשתמשים "כמו פעם" פשוט מפסידים כסף.
בחברות רבות אימייל מרקטינג מבוצע פנימית, ובאחרות אימייל הוא רק עוד ערוץ שסוכנות הדיגיטל קיבלה את האחריות לטפל בו, כי "היא ממילא מטפלת בתקציב הדיגיטל שלנו ו…היי, אימייל מרקטינג זה דיגיטל?"
See omnystudio.com/listener for privacy information.