האם מי שמוחק מהדיוורים הוא אידיוט?

האם מי שמוחק מהדיוורים הוא אידיוט?

אודות הפרק

למאמר בבלוג


כמו בכל תחום, גם באימייל מרקטינג התקבעו במשך השנים תפיסות שהפכו ל-best practice. 

אחת מהתפיסות האלה היא כי יש להפסיק לדוור לנמענים שאינם פעילים (unengaged) כשהטיעון המרכזי הוא שאם ממשיכים לדוור אל נמענים לא פעילים זה עשוי ליצור בעיות עבירוּת.

חלק מהתפיסה הזאת מעוגנת באסטרטגיה של Sunsetting לפיה צריך לנסות להחזיר ל-engagement באמצעות קמפיינים של re-engage נמענים לא פעילים (unengaged) ואם לא מצליחים להחיות את אותם נמענים, השלב הבא הוא למחוק אותם מהדיוורים.

את התפיסה הזו מפמפמות כל השנים מערכות הדיוור שמשיקולים שלהן רוצות להגן על המערכות שלהם.

אני רואה כל כך הרבה מדוורים שלא מבינים או שאינם מיישמים ולו את הבייסיק שבבייסיק מבחינת עבירוּת אימיילים, כך שמבלי לגרוע מהסכנה הברורה לבעיות עבירוּת מיישום מהלך זה, מחיקת נמענים לא פעילים היא אולי האחרונה בדאגות שלהם.

ואולי יש דרך אחרת?

See omnystudio.com/listener for privacy information.