מדוע 9 מתוך 10 מועדוני לקוחות נכשלים?

מדוע 9 מתוך 10 מועדוני לקוחות נכשלים?

אודות הפרק

מועדוני לקוחות הפכו פופולריים לאור העובדה כי עלות רכישת לקוחות חדשים יקרה פי כמה וכמה (פי 7 ויותר) מעלות שימור לקוחות קיימים. בענפים מסוימים, בהן עלות רכישת הלקוח היא גבוה, העלות להבאת לקוח שנטש לרווחיות של לקוח חדש, יכולה להיות גם יקרה עד פי 16 ויותר.
משמעות הדבר היא שהשקעה בלקוחות הקיימים של העסק היא נכונה ורווחית.
אך 9 מתוך 10 מעדוני לקוחות אינו שורד אחרי תקופה קצרה. מהן הסיבות לכך ומה דאי לעשות?

לקריאת המאמר: https://crm.buzz/why-9-out-of-10-loyalty-programs-fails/

See omnystudio.com/listener for privacy information.