כותרות של אימיילים = שילוט חוצות
אודות הפרק
ישנם הרבה דברים שתורמים להצלחה או לכישלון של אימייל מרקטינג ולפעמים דווקא הדברים הקטנים שלכאורה פחות חשובים או שאינם נמצאים במודעוּת.
אחד הדברים הקטנים האלה הן כותרות באימיילים. כשאני שואל מדוורים כמה זמן הם משקיעים בתכנון הקמפיין, בהצעה השיווקית, בקופי, בעיצוב ובכל מה שמסביב, לעומת זמן ההשקעה בכותרות, פעמים רבות התשובה היא שעיקר המאמץ מושקע בקמפיין ומעט מאוד זמן מושקע בכותרות. בדרך כלל הכותרות זוכות לתשומת לב מינורית רגע לפני שהקמפיין יוצא.
שם השולח = מיתוג
בפודקאסט שערכתי עם ידידי Dela Quist, שותף מייסד והיועץ של Alchemy Worx סוכנות האימייל מרקטינג הגדולה בעולם, Dela מייחס חשיבות רבה לכותרות שמשחקות תפקיד נרחב ולא מהוות רק טיזר או "שער כניסה" לתוך האימייל עצמו. לכותרות יש תפקידים שלא תמיד אנחנו יכולים למדוד אותן בתוך מערכת הדיוור, אומר לי Dela Quist.
ל-Dela יש מוניטין של מי שמערער על הסטטוס קוו באימייל מרקטינג ויש לו גישות שונות ופורצות דרך לתפקיד האימייל מרקטינג וקשה להתווכח איתו כי הוא מגבה את מחקריו הארוכים בהרבה מאוד דאטה.
See omnystudio.com/listener for privacy information.