the membership economy -  על כלכלת מנויים וכלכלה משתפת

the membership economy - על כלכלת מנויים וכלכלה משתפת

אודות הפרק

גישה (access) במקום רכישה (ownership)



למה לקנות אם אפשר פשוט להתחבר?
אם בעבר בעלות על משהו היתה הכרח, כיום לא להיות בעלים של משהו דווקא מאפשר חופש וגמישות.

זה לא מסתכם רק במוזיקה.

הודות לטכנולוגיה מאפשרת (enabler) אנו עדים לשיבושים בתחומים רבים בהן קיימת תנועת מטוטלת על הסקאלה: בעלות – גישה. מה ש-Apple ו-Spotify עשו למוזיקה, Netflix ואחיותיה עשו לסרטים, סדרות ולאופן בו אנו צופים בטלוויזיה, גורם לכלכלות נוספות להשתבש (Shapeshifting) ולעבור למודלים המציעים גישה במקום רכישה.

תורמים לצמיחתה של כלכלה חדשה ומתחדשת זו, תחושת השייכות, קהילתיות והדדיות המאפיינים את הקהילתיות ורשתות הקשרים העסקיים והחבריים שאינם מוגבלים עוד למקום פיזי.

אנו עדים לשינוי בהצעת הערך של ארגונים ותיקים בעקבות השינוי בהתנהגות הצרכנית של לקוחות לכיוון של יצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות ולראות מעבר למכירה החד פעמית, במעבר לכלכלת מנויים (the membership economy).

למאמר המלא



Music from Uppbeat (free for Creators!):
https://uppbeat.io/t/yeti-music/mystery-theatre
License code: TOUOZACYN6N3JQK7

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » CRM.Buzz – שיווק, חווית לקוח, טכנולוגיה, דאטה ועוד. מגיש: סלע יפה » the membership economy - על כלכלת מנויים וכלכלה משתפת