מדעי האיקומרס 1 -פסיכולוגית המכירות בתקופות משבר - יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית

מדעי האיקומרס 1 -פסיכולוגית המכירות בתקופות משבר - יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית

אודות הפרק

איך משפיע משבר הקורונה ומשברים בכלל על התנהגות הצרכן און ליין,
האם מותר למכור בתקופה כזו (רמז - כן) ואם כן איך מומלץ לעשות את זה.
בתוכנית הזו יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית מתחילת את תוכנית הפודקאסטים שלהן ״מדעי הקומרס״.
בתוכנית הן מדברות על כל התהליך שסובב סביב מכירות וצרכנות און ליין - 

  • התנהגות הלקוח וכלכלה התנהגותית
  • המבנה הפסיכולוגי הנכון של דף המכירה
  • תהליכים מעכבי מכירה ותהליכים מאיצי מכירה
  • סוגי הלקוחות הקיימים

ועל כל עולם הפסיכולוגיה והצרכנות הדיגיטלית וקשרי הגומלין בין השניים.

לאתר של ד״ר לירז מרגלית
לאתר של יעל גלזר

Home » podcast itemes » מדעי האיקומרס – עם יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית » מדעי האיקומרס 1 -פסיכולוגית המכירות בתקופות משבר - יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית