מדעי האיקומרס 2 - הפסיכולוגיה של דפי המכירה - יעל גלזר וד״ר לירז מרגלית
אודות הפרק
בתוכנית הזו, לירז ויעל ידברו על הפסיכולוגיה של דפי המכירה,
מהי שיטת ההבניה הנכונה ביותר ליצירת הנעת לקוח בתוך האתר,
איך משתמשים בסוג המוצר כדי להבנות הנעה לפעולה נכונה, איך מייצרים הצעת מכירה אטרקטיבית ומדויקת, מהם מגבירי המכירה בדף שלכם והאם עדיף ריבוי או מיעוט מוצרים ולסיום - מהם הצבעים שיוצרים את האפקט הנכון שמוביל לרכישה.
כתבו לנו כאן מטה איך היה!
לאתר של ד״ר לירז מרגלית
לאתר של יעל גלזר