נגה הלפרין - SciPlay - איך לנהל 100 מיליון דולר בדיגיטל?!

נגה הלפרין - SciPlay - איך לנהל 100 מיליון דולר בדיגיטל?!

אודות הפרק

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את נגה הלפרין, CMO ב- SciPlay (סייפליי).חברת גיימינג אמריקאית, המייצרת משחקים המבוססים על משחקי סלוטס אותנטיים מהקזינו, ומשחק בינגו. [00:27] הנושא עליו נדבר: איך לנהל תקציב של כ-100 מיליון דולר בדיגיטל?! [00:35] עוד קצת פרטים נגה ועל SciPlay עוד קצת פרטים: [01:02] פתיח [01:27] אתם עובדים 100% במובייל? [01:30] המטרה המרכזית בקמפיינים שלכם זה הורדת אפליקציה? [01:36] באיזה שלב המשתמש נדרש לשלם כסף? והאם זה חלק מהאחריות של מחלקת המרקטינג? [02:26] מה המאפיינים של קהל היעד שלכם? ובאילו מדינות אתם מריצים את הקמפיינים? [03:13] גוגל אדס - [03:15] איזה אחוז מהתקציב מוקצה לגוגל? [03:35] טיפים וטריקים לקידום אפליקציות בגוגל אדס. [05:15] ההבדל בתוצאות בקמפיינים באייפון ואנדרואיד. [06:03] פייסבוק אדס - [06:05] הגדירו מטרות והסתכלו על ל KPI בטווח הקצר והארוך. [07:05] הכירו את ה-Learning Phase של פייסבוק, ואל תבצעו שינויים מוקדם מידי. [09:05] השתמשו בסוכנות כדי לקבל בנצ׳מרק. [10:12] טיפ סיכום מנגה לאנשי השיווק והיזמים שמקשיבים לנו. [11:25] שבוע הבא, ב-23.01 אנחנו נפגשים, באירוע LIVE במרכז סוזן דלל בתל אביב. אפשר לשריין מקום בלינק הבא: http://bit.ly/2DZ36ie

Home » podcast itemes » עשר דקות על שיווק » נגה הלפרין - SciPlay - איך לנהל 100 מיליון דולר בדיגיטל?!