עידו דותן - Instagram - טיפים לשימוש יעיל במערכת הפרסום של אינסטגרם

עידו דותן - Instagram - טיפים לשימוש יעיל במערכת הפרסום של אינסטגרם

אודות הפרק

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את עידו דותן, סמנכ״ל שוק מקומי ומותגים גלובליים ב-Facebook ישראל. אני אספר למאזינים שאנחנו מקליטים את הפרק מהאירוע אינסטגרם, והפרק הזה הוא השלישי במיני סדרה של 3 פרקים על שיווק באינסטגרם. [00:31] הנושא עליו נדבר: טיפים לשימוש יעיל במערכת הפרסום של אינסטגרם. [00:54] פתיח [01:38] עידו, נתחיל בזה שתספר לנו מה ההכנסות שמותג צריך לעשות ברמה הטכנית והקריאייטיבית: [01:45] הסבר על הטמעת פיקסל ובאיזה שלב בפאנל כדאי לשים את הפיקסל. [02:44] להבין מה ה-CPA שהמפרסם מוכן לשלם. [03:17] אינסטגרם היא פלטפורמה מובילית ואפשר להתייחס אליה ככזאת. [03:43] דגשים הנוגעים למודעות בקמפיין ממומן: וידאו הוא בדרך כלל פורמט יותר אפקטיבי. [04:50] מה הממוצע CPM באינסטגרם? האם המחירים נמוכים/שווים/גבוהים מפייסבוק? [06:16] האנליטיקס באינסטגרם: [06:25] האנליזה הכי חשובה צריכה להתבצע ברמת הפאנל. [06:57] רוב המפרסמים עושים יותר מדי אופטימיזציה. המפרסמים המתקדמים נותנים לאלגוריתם לעבוד. [08:45] היתרון בעבודה עם פייסבוק אנליטיקס על-פני גוגל אנליטיקס. [09:43] אי אפשר לומר אינסטגרם ופייסבוק בלי לומר רימרקטינג. [10:35] טיפ סיכום ליזמים ואנשי השיווק המקשיבים לנו. [12:40] הגיע הזמן שניפגש! ב-23.01.2020 בשעה 20:30 במרכז סוזן דלל בתל-אביב כרטיסים לאירוע לייב (קוד הנחה: 2020): http://bit.ly/2DZ36ie

Home » podcast itemes » עשר דקות על שיווק » עידו דותן - Instagram - טיפים לשימוש יעיל במערכת הפרסום של אינסטגרם