מילה פינקלשטיין - MILA - לחיות ולהמחיש את סיפור המותג

מילה פינקלשטיין - MILA - לחיות ולהמחיש את סיפור המותג

אודות הפרק

היום בפודקאסט ׳עשר דקות על שיווק׳ נארח את מילה פינקלשטיין, מומחית לסטוריטלינג. [00:53] הנושא עליו נדבר:איך לחיות ולהמחיש את סיפור המותג בצורה עקבית ובכל הפלטפורמות. [01:02] עוד קצת פרטים על מילה פינקלשטיין. [01:43] מה זה סטוריטלינג? [04:09] כשיש לנו נרטיב, נמחיש אותו ונבטא אותו בצורה שונה בכל פלטפורמה. [04:43] כעת ננתח את ׳קאספר׳ אחד המותגים המסקרנים בעולם שהוקמו ב-2014 והשווי הנוכחי שלו עומד על 1.1 מיליארד דולר ונלמד איך המותג המטורף הזה, מיישם וחי את המסרים שלו באמת ובתמים, בכל פלטפורמה או נקודת מגע עם הלקוחות הפוטנציאלים. [06:00] מסר ראשון: שינה טובה ונוחה יכולה להתקיים רק בזכות מדע, טכנולוגיה וחדשנות. [06:30] איך המסר בא לידי ביטוי ביוטיוב. [07:00] איך המסר בא לידי ביטוי בפייסבוק. [07:35] מסר שני: כדי לישון טוב צריך לאמץ דרך חיים. [07:50] איך המסר בא לידי ביטוי במוצרים הנלווים שלהם. [08:00] איך המסר בא לידי ביטוי בבפלטפורמות נוספות כמו: פודקאסט, אירועים חיים, התיאור של אנשי המכירות ועוד... [09:13] מסר שלישי: חווית לקוח. [09:26] איך המסר הזה בא לידי ביטוי בגוגל אדס [10:37]איך המסר הזה בא לידי ביטוי בגוגל שופינג. [11:20] מאיך המסרים של ׳קאספר׳ באים לידי ביטוי גם בתרבות הפנים ארגונית? [12:00] טיפ סיכום ממילה ליזמים ואנשי השיווק שמאזינים לנו. [12:39] תודה רבה למילה פינקלשטיין, מומחית לסטוריטלינג.

Home » podcast itemes » עשר דקות על שיווק » מילה פינקלשטיין - MILA - לחיות ולהמחיש את סיפור המותג