רן שריג עושה אופטימיזציה לתקציב השיווק והפרסום שלכם

רן שריג עושה אופטימיזציה לתקציב השיווק והפרסום שלכם

אודות הפרק

רן שריג ואפי כהן הכירו לראשונה כשעבדו בחברת MediaMind, חברה שסיפקה ללקוחותיה Ad Server שניהל הפצת פרסומות בערוצי מדיה שונים ברשת. החברה הונפקה בנאסד"ק ולאחר מכן נקנתה בכחצי מליארד דולר. בזמן שעבדו שם הם ראו את הצמיחה בתחום הזה ואת העובדה שהשוק הזה הולך ונהיה יותר ויותר מתוחכם. אז הם החליטו שהם רוצים לעשות משהו ביחד בתחום של ה-Marketing Analytics. שניהם היו אנשי טכנולוגיה ולכן חיפשו מישהו שמבין יותר את הצד העסקי, שמגיע מהצד של הלקוח, שנושם וחי את השוק הזה היטב. אצל אחד הלקוחות הגדולים של MediaMind עבדה אשה מאוד חכמה שהתעסקה בעולם הזה של Marketing Analytics. קראו לה קתרין ריבנת. היא נסתה לפתור את הבעיה הזו מהצד של הלקוח והתמודדה עם האתגרים הכרוכים בכך יום יום. אז רן הזמין אותה לכוס בירה בניו-יורק. הוא הציע לה לעזוב את העבודה שמשלמת לה הרבה כסף ולהצטרף לשני ישראלים שמקימים סטארטאפ חדש. זה לא היה קל לשכנע אותה. לקח זמן לבנות את האמון בינהם כדי שהיא תסכים לצאת להרפתקה המשותפת הזו. בסוף היא הסכימה והשלושה הקימו את Datorama. חברת Datorama עוזרת למפרסמים בחיבור כל ערוצי הפרסום והשיווק שלהם למקור אחד ובכך למקסם את התוצאות של הקמפיינים הפרסומיים שלהם. החברה מונה כיום כ-160 עובדים וצפויים לה הכנסות של עשרות מליוני דולרים עד סוף 2016. בראיון עם רן שריג, מייסד ומנכ"ל Datorama, רן מספר את סיפור הקמת החברה, איך הגיעו ללקוחות הראשונים, על האבני דרך המשמעותיים שעשו בחברה שהביאו אותה לצמיחה כל-כך מהירה ועוד.

Home » podcast itemes » יזמות או למות » רן שריג עושה אופטימיזציה לתקציב השיווק והפרסום שלכם