הפיווט של שרי רוט בעולם השיווק הדיגיטלי

הפיווט של שרי רוט בעולם השיווק הדיגיטלי

אודות הפרק

שרי רוט, המנהלת חיי משפחה חרדים רגילים, עבדה כשכירה. לצבי כהן, שמנהל חיי משפחה דומים, הייתה חברה לשירותי מחשוב. יום אחד, מכר משותף לשרי ולצבי הציע להם להיפגש ולעבוד ביחד על רעיון שהיה לצבי בתחום השיווק הדיגיטלי. החיבור ביניהם היה כל-כך מוצלח כך שהחליטו להקים יחד חברה בשם CallMe. צבי היה אחראי על הצד הטכנולוגי ושרי על הצד העסקי. ללא גיוס הון, צבי פיתח את הטכנולוגיה ושרי מכרה ללקוחות בתחום התקשורת, בנקים, חברות ביטוח וחברות אחרות בישראל. בשלב מסוים הם קיבלו פידבק מהלקוחות שהפתרון שלהם לא מקיף מספיק ואינו נותן מענה לכל ערוצי השיווק הדיגיטלים שלהם (למשל, לא כלל שיווק ב-SMS). בנוסף, הם רצו לצאת לשווקים בחו"ל ולמכור במודל SaaS (תוכנה כשירות המותקנת בענן). וכך נולדה Bontact. בשיחה עם שרי רוט, מייסדת ומנכ"לית Bontact, מספרת שרי את סיפור הקמת CallMe, הפיווט לחברת Bontact ועל איך שכנעה את נפתלי בנט להגדיל את אחוז המענק למיזמים במגזר החרדי.

Home » podcast itemes » יזמות או למות » הפיווט של שרי רוט בעולם השיווק הדיגיטלי