החברה שמנהלת את הזהות שלכם ברשת עבור המותגים הגדולים בעולם

החברה שמנהלת את הזהות שלכם ברשת עבור המותגים הגדולים בעולם

אודות הפרק

רולי אליעזרוב, אייל מגן וערן קוטנר הכירו לראשונה ב-1999 כשהתחילו לעבוד יחד בסטארטאפ בשם Hotbar. באותה תקופה היה אפשר לספור על שתי ידיים חברות אינטרנט מצליחות בישראל. ב-2006, אחרי 7 שנים של עבודה משותפת, החברה נמכרה. רולי, אייל וערן החליטו שהם רוצים להמשיך לעבוד יחד וחיפשו משהו מעניין לעבוד עליו. הם עקבו מקרוב אחר תופעת הרשתות החברתיות שהחלה מתפשטת יותר ויותר ברשת האינטרנט. הם זיהו הזדמנות עסקית ביצירת זהויות של המשתמשים ברשת ואיסוף נתונים עליהם. זהויות אלה יאפשרו לנהל מערכת יחסים טובה יותר של מותגים עם הלקוחות שלהם. הרעיון נראה אז עם הרבה פוטנציאל והם החליטו להקים את Gigya. רולי לקח על עצמו את תחום ה-Design של המוצר, אייל ניהל את ה-Operations וערן התחיל לכתוב את הקוד. בגלל הרקע והניסיון המוצלח שהיה להם ב-Hotbar לא היה להם קשה לגייס השקעה התחלתית לחברה שהקימו. כיום, 10 שנים אחרי, Gigya מונה כ-300 עובדים, מתוכם 100 במרכז הפיתוח בישראל. ההכנסות השנתיות מסתכמות בעשרות מליוני דולרים והתוכנית היא תוך שנה-שנתיים להנפיק את החברה בנאסד"ק. בראיון עם רולי אליעזרוב, נשיא וממייסדי Gigya, רולי מספר את סיפור הקמת Gigya, על הגיוסים, התחרות ועל הגורם העיקרי שהביא אותם לצמיחה מהירה.

Home » podcast itemes » יזמות או למות » החברה שמנהלת את הזהות שלכם ברשת עבור המותגים הגדולים בעולם