היזם הסדרתי שמנהל את פעילות האקסלרטורים של אורקל בעולם

היזם הסדרתי שמנהל את פעילות האקסלרטורים של אורקל בעולם

אודות הפרק

רג'י ברדפורד עבד בתור נהג משאית לחלוקת בירות כדי לממן את לימודי הקולג' שלו. עם הזמן התקדם לנהל את מותג החברה: בירה מילר. בשלב מסוים הרגיש שהוא רוצה להקים חברה משלו. באותה תקופה האינטרנט החל להמריא. השותף שלו לחדר בקולג' הקים חברת אינטרנט בשם WebMD והציע לרג'י להצטרף כשותף. המשפחה שלו חשבה שהוא עושה טעות שעוזב עבודה בטוחה עם תנאים טובים כדי להקים סטארטאפ אבל זה לא שינה את דעתו. החברה צמחה במהירות וכעבור 4 שנים מהקמתה נרכשה ע"י Healtheon ב-4 מליארד דולר (!!!). אחרי הרכישה רג'י החליט לקחת פסק זמן עם שני ילדיו בבית. אחרי זמן קצר החל להשתעמם והצטרף כמנכ"ל לחברה שסיפקה שירותי טלוויזיה אינטראקטיבית. כעבור 4 שנים נרכשה החברה ע"י חברת הטלוויזיה Tandberg בעבור 120M$. כנשיא החברה הרוכשת עקב רג'י אחר התפתחות הדמוקרטיזציה של התוכן, בעיקר בעולם הוידאו עם חברות כמו YouTube, עד שהחליט להקים חברה בתחום. לחברה שהקים קראו ViTrue. שלוש וחצי שנים אחרי הקמתה נרכשה החברה ע"י Oracle ב-300M$. בראיון עם רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר ומנהל הפעילות העולמית עם סטארטאפים ב-Oracle, מספר רג'י את סיפור החברות שהקים, מה הוא חושב על סצנת הסטארטאפים בישראל ומה יש לאורקל להציע ליזמים בישראל.

Home » podcast itemes » יזמות או למות » היזם הסדרתי שמנהל את פעילות האקסלרטורים של אורקל בעולם