יניב אביטל- מסטארטאפ לגוף מדיה בינלאומי? מה התוכניות של גיקטיים
אודות הפרק
עד לפני שש שנים יניב אביטל היה בכיר בענף הפרסום הישראלי והוביל מסעות פרסום כסמנכ״ל קריאייטיב בכמה ממשרדי הפרסום המובילים בארץ. ואז הוא החליט לנטוש את הטייטל המכובד והמשכורת המפנקת כדי להיות עיתונאי טכנולוגיה. שש שנים אחרי יניב הוא היום העורך הראשי של גיקטיים אתר הטכנולוגיה וההייטק שמסקר את תעשיית הטק הישראלית. איך משיגים מקורות? למה גיקטיים יצא לקמפיין גיוס המונים? והסקופ שעליו הוא החליט לוותר רק כדי לא להרוס אקזיט ענק לחברה ישראלית.הפייסבוק שלנו
https://www.facebook.com/30pod
הטוויטר שלנו
האינסטגרם שלנו