עוז אלון - על העוקץ והדבש שחוותה האניבוק ב-2020
אודות הפרק
זו היה בחודש מרץ, כשהעובדים הישראליים של האניבוק, פלטפורמת ממשק הלקוחות לפרינלסרים אמריקניים, הרימו דגל אדום. באסיה כבר השתוללה הקורונה ומקרים ראשונים הגיעו לישראל, אבל באמריקה הייתה עדיין שאננות. עוז אלון המנכ״ל וממייסדי החברה ישב עם סמנכ״לית הכספים והבין שאם לא יעשו משהו דרסטי הכסף בקופה ייגמר תוך פחות משישה חודשים. הקורונה גרמה לו להמציא את החברה מחדש, להביא לקוחות חדשים ולהבין איך מגייסים את ההנהלה הדירקטוריון והעובדים למהלך שלא רק הציל את החברה אלא הזניק אותה לגבהים חדשים.
להמליץ לנו על אורח
https://forms.gle/xc3ZMxnpP8Tjqu1J8
הפייסבוק שלנו
https://www.facebook.com/groups/1051848711925857
הטוויטר שלנו
האינסטגרם שלנו