עודד גל - איך בונים מוצר ששוווה 18 מיליארד דולר

עודד גל - איך בונים מוצר ששוווה 18 מיליארד דולר

אודות הפרק

בין ההנפקות המאכזבות של אובר, ליפט וסלאק, וההתרסקות של וויוורק לפני שהספיקה בכלל להנפיק, בלטה מעל כולם, זום, פלטפורמת התקשורת הארגונית שהונפקה השנה והניבה למשקיעים שלה תשואה של כ-100 כשהגיעה לשווי שוק של כ- 18 מיליארד דולר. עודד גל היה בוול סטריט ביום שבו הפעמון צלצל, מאחר ובארבע השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ״ל המוצר הבכיר של החברה (Chief Product Officer). איך מנהל המוצר הישראלי התברג לאחד התפקידים הבכירים בעמק הסיליקון, מה עשה את זום למה שהיא בשוק רווי של מערכות תקשורת וידיאו כמו סקייפ, וובקס, הנגאואטס ואחרות. תפסנו אותו לשיחה בעיצומו של ביקור מולדת, על סיליקון וואלי, סטרטאפ ניישן ומה שביניהם.

הפייסבוק שלנו

 https://www.facebook.com/30pod 

הטוויטר שלנו

https://twitter.com/30pod

האינסטגרם שלנו

https://www.instagram.com/30orlesspod/