חמי כץ נלחם בחוטפי האתרים

חמי כץ נלחם בחוטפי האתרים

אודות הפרק

ישראל הייתה ידועה במשך שנים כמדינה שמוציאה מתוכה חברות רבות בתחום קצת מפוקפק, סרגלי כלים, וכלי פרסום אחרים שמשתלטים על הדפדפן וממליצים לרוכשים פוטנציאליים באתרי קניות את אותם מוצרים אצל המתחרים. קוראים לתופעה הזו חוטפי משתמשים וזה בדיוק מה שחמי כץ בא לפתור כשהקים את נמוגו. מאז הקמתה גייסה החבברה 69 מיליון דולר, היא עובדת עם לקוחות כמו סמסונייט ו״דולר שייב קלאב״ ומכניסה עשרות מיליוני דולרים בשנה. עם הגאות של עולם הסחר האלקטרוני בעקבות הקורונה, גם נמוגו הבינה שהיא צריכה לגדול בצורה לא אורגנית, ותוך כדי הקורונה רכשה חברה ישראלית אחרת כדי להרחיב את היצע פתרונות התוכנה שלה. על מה דיברנו? איך נלחמים בחוטפי משתמשים? איך קונים חברה אמצע מגיפה בזום? וגם, איך מסבירים ללקוחות בחו״ל את השם המוזר שבחרת לסטרטאפ שלך?

הפייסבוק שלנו

 https://www.facebook.com/30pod 

הטוויטר שלנו

https://twitter.com/30pod

האינסטגרם שלנו

https://www.instagram.com/30orlesspod/