שירות לקוחות אוטומטי - עונה 3 פרק 2

שירות לקוחות אוטומטי - עונה 3 פרק 2

אודות הפרק

שירות טוב יכול לבדל חברות, מעביר את הערך ללקוח, עוזר ליזמים לקבל פידבק אמיתי מהלקוחות ומייצר נאמנות אצל הלקוחות. הבעיה בשירות טוב היא שזה יקר- כי זה גוזל זמן רב. אנחנו מאמינים שאפשר לתת שירות טוב ולבנות מערכות יחסים עם הלקוחות גם בהיקף גדול ע"י שימוש באוטומציה. באמצעות כתיבת קוד ושימוש בכלים חכמים ניתן לנהל שירות אישי ללקוח- שירות שהוא ממוכן, אוטמטי ומנוהל ע"י צוות קטן.

Home » podcast itemes » השבוע: פודקאסט על סטארטאפים » שירות לקוחות אוטומטי - עונה 3 פרק 2