איך לייצר שפה אחידה בין המרקטינג לפרודקט? | עם עומר רבינוביץ 45
אודות הפרק
איך לייצר שפה אחידה בין המרקטינג לפרודק?
עומר
מנהל צוות של 60 מעצבי Creative Marketing בלייטריקס.
בטח קרה לכם שראיתם פרסומת על אפליקיה שהייתה נראה מעולה, הורדתם והבנתם שאין ממש קשר בין הפרסומת למוצר.
הבעיה הזו, קיימת בהרבה מאד חברות שבהם המרקטינג לא מתקשרים מספיק עם הפרודקט.
בפרק עומר שיתף איך בלייטריקס הם פתרו את הבעיה בצורה יצירתית.
אז, אם אתם רוצים להבין איך זה קשור לשוויץ, מוזמנים להקשיב לפרק