איך לעשות קריאייטיב אנושי? - פופקורן 181 עם ארז מלמד

איך לעשות קריאייטיב אנושי? - פופקורן 181 עם ארז מלמד

אודות הפרק

אז איך עושים פרסומות שלא נראות כמו פרסומות? ארז מלמד הוא יוצר וידאו והבעלים של סוכנות הקריאייטיב וההפקה peppertan,שעומדת מאחורי פרסומות שכנראה נתקלתם בהן בעת השיטוט היומי ביו-טיוב ובפייסבוק. מה שבולט בעבודות של ארז הוא שלמרות שאלו עבודות מסחריות, אלו פרסומות בעלות ערך אומנותי. והאמת? זה עוד יותר מעניין, כי ארז בכלל הגיע מהתחום הטכנולוגי כראש צוות בחברת Dell. אז איך הגיע להתעסק בעולם הקריאייטיבי? איך אפשר לאזן בין הסקרנות ללמוד כישורים חדשים ובין מציאת פוקוס? איך הבין במה הסוכנות שלו צריכה להתמקד? איך הגיע לעבוד עם גוגל? מה זה תהליך קריאטיבי בעיניו? ואיך להתמודד עם מצבים שהם לא בשליטתנו? לינקים - www.peppertan.com Creative & production agency https://www.instagram.com/erezmelamed/ Peppertan x Highsnobiety workout videos - https://youtu.be/OQ2FNmRqp1Q Peppertan for Jolt - https://youtu.be/MQBfWRCZECc להאזנה באתר - frnkl.co/blog-podcast/181-erez-melamed

Home » podcast itemes » פופקורן – פודקאסט מאת ליאור פרנקל » איך לעשות קריאייטיב אנושי? - פופקורן 181 עם ארז מלמד