איך בונים כנס מצליח? - ענבר טל - פופקורן 253

איך בונים כנס מצליח? - ענבר טל - פופקורן 253

אודות הפרק

איך גורמים לכנס להיות sold out? איך בוחרים תוכן שימכור כרטיסים? איך מתקבלים לדבר בכנס? וגם - מה עושה DevRel בחברה ולמה צריך אותו? איך אשת שיווק לא טכנולוגית מצליחה לתקשר עם מתכנתים? איך מנהלים ללא סמכות ניהולית? ואיך מתפתחים בתפקיד חדש יחסית בתעשייה? 

בעולם העבודה החדש אנחנו עדים ליותר ויותר תפקידים נישתיים שנכנסים לחיים שלנו. ענבר טל באה לספר לי על תפקיד, שכנראה לא שמעתם עליו, אבל כזה שמתחיל לצבור תאוצה בישראל.

היא עבדה כמנהלת מותג של מנטוס וטופיפי, הייתה מנהלת שיווק בחברת השמה למפתחים, ועכשיו בריסקיפייד היא - R&D Brand Manager או בשם אחר DevRel שזה קיצור של - Developer Relations Manager מנהלת קשרי מפתחים. לא מזמן הובילה כנס מדהים בשם hayaData שלא הצלחתי להשיג לו כרטיס, מרוב שהיה סולד אאוט.

 

יש לכם שאלות לפופקורן?

 

Home » podcast itemes » פופקורן – פודקאסט מאת ליאור פרנקל » איך בונים כנס מצליח? - ענבר טל - פופקורן 253