איך להפוך הוגנות למשהו שעובדים מרגישים?
אודות הפרק
ברור שהוגנות היא ערך חשוב, אבל האם זה באמת מספיק? בפרק נדבר על הפער שבין “לדבר על הוגנות” לבין לגרום לעובדים שלך להרגיש אותה ביום-יום. איך אפשר לזהות את הנקודות שבהן חוסר הוגנות פוגע במוטיבציה, בתפוקות, ובאמון בעבודת הצוות?
נדבר על מודל שמסביר איך תחושת הוגנות משפיעה על התנהגות העובדים, נשתף סיפורים של מנהלים שהצליחו (או נכשלו) בלגרום לעובדים שלהם להרגיש שהם מקבלים יחס הוגן, ונציע כלים פרקטיים שתוכלו ליישם כבר מחר בבוקר כדי לוודא שההוגנות לא רק נראית – אלא גם מורגשת.