מה קורה למנהלים כשהם עמוסים?
אודות הפרק
בטח היומן שלכם כמו של הרבה מנהלים מלא בפגישות לפעמים מהבוקר עד הערב. בתוך זה אתם צריכים לשלב- זמן של שיחות עם אנשים, זמן חשיבה , תכנון , התמודדות עם בעיות וקונפליקטים , פיתוח קשרים והרשימה עוד ארוכה. אפשר לסכם שעומס קיים אצל כולם - עומס שהוא גם קוגנטיבי - רשימת מטלות בלתי נגמרת אבל גם עומס רגשי- כזה שגורם למחשבות התלבטיות ודאגות ללכת איתכם הביתה. בפרק דיברנו על שני סוגי העומסים- חשבנו על דרכים להקטין אותם ואיך לפתח התנהלות שעוזרת לשמור על איזון גם בתוך העבודה וגם בחיים שמעבר לשעות בארגון.
למי שרוצה גם חומרים נוספים-יש שני מקורות - מאמר שמתבסס על תאורית העומס הקוגנטיבי ורעינות מעשיים ליישום ואחד מהפודקאסטים הכי טובים כיום בתחום של נוירו- סיאנס ומחקרים על התפתחות ותפקוד המח
יש גם לנו פרקים ישנים יותר וגם שני פרקים על ניהול זמן שיכולים לסייע