מה קורה למנהלים כשהם עמוסים?

מה קורה למנהלים כשהם עמוסים?

אודות הפרק

בטח היומן שלכם כמו  של הרבה מנהלים מלא בפגישות לפעמים מהבוקר עד הערב. בתוך זה אתם  צריכים לשלב- זמן של שיחות עם אנשים, זמן חשיבה , תכנון , התמודדות עם בעיות וקונפליקטים , פיתוח קשרים והרשימה עוד ארוכה. אפשר לסכם שעומס קיים אצל כולם - עומס שהוא גם קוגנטיבי - רשימת מטלות בלתי נגמרת אבל גם עומס רגשי- כזה שגורם למחשבות התלבטיות ודאגות ללכת איתכם הביתה. בפרק דיברנו על שני סוגי העומסים- חשבנו על דרכים להקטין אותם ואיך לפתח התנהלות שעוזרת לשמור על איזון  גם בתוך העבודה וגם בחיים שמעבר לשעות בארגון.

למי שרוצה גם חומרים נוספים-יש שני מקורות - מאמר שמתבסס על תאורית העומס הקוגנטיבי ורעינות מעשיים ליישום ואחד מהפודקאסטים הכי טובים כיום  בתחום של נוירו- סיאנס ומחקרים על התפתחות ותפקוד המח 

יש גם לנו פרקים ישנים יותר וגם שני פרקים  על ניהול זמן שיכולים לסייע   

Home » podcast itemes » אבטיח כיס » מה קורה למנהלים כשהם עמוסים?