כלי חשוב לאפיון UX: הכירו את Jobs to Be Done – הבנת הסיטואציה בה הפרסונה נמצאת

כלי חשוב לאפיון UX: הכירו את Jobs to Be Done – הבנת הסיטואציה בה הפרסונה נמצאת

אודות הפרק

אני מניח שכולכם, (אם לא, אז לפחות רובכם) שמעתם על פרסונות בהקשר של אפיון חווית משתמש. אבל בואו נדבר רגע על משהו נוסף שצריך לבוא אחרי ניתוח הפרסונה בחווית משתמש ובכלל בשיווק ובכל תחום שיש מוצר למכור או בעיה לפתור - Jobs to be Done: ניתוח הסיטואציה בה הפרסונה נמצאת!

פרסונות מנתחות את האופי של הקהל יעד שלנו, את התסכולים שלו והרצונות שלו, אבל הרבה פעמים מפספסים את הסיטואציה בה המשתמש/לקוח פוטנציאלי שלנו נמצא.

באמצעות הבנה של לא רק הפרסונה, אלא גם הסיטואציה בה הפרסונה נמצאת - נוכל לבנות מוצר הרבה יותר מתאים לפרסונה שלנו.

Home » podcast itemes » פיקסלקאסט – עם שגיא שרייבר » כלי חשוב לאפיון UX: הכירו את Jobs to Be Done – הבנת הסיטואציה בה הפרסונה נמצאת