פיצוחים - איך הדרכת לקוחות מקדמת את הארגון? עם מוטי אל נקווה - פרק 44

פיצוחים - איך הדרכת לקוחות מקדמת את הארגון? עם מוטי אל נקווה - פרק 44

אודות הפרק

מוטי מנוסה מאוד בעולם הלמידה בארגונים וכיום מנהל הדרכת לקוחות של חברת solarge, המוכרת פאנל סולארי שעושה המרת אנרגיה מהשמש לחשמל - איזה כיף לעבוד בחברה שעושה טוב לעולם?

בנוסף, הוא מלמד את החיבור בין האקדמיה והתעשייה בHIT כבר 12 שנים! כי מבחינתו אין משמעות לאקדמיה בלי התעשיה, ולהפך. 

וגם חבר דריקטוריון בTNS חברה לתועלת הציבור שהמטרה שלה היא להטמיע קיימות בארגונים. 

בקיצור, אדם שיש מה ללמוד ממנו. רוצים לשמוע מה למדנו? 

Home » podcast itemes » פיצוחים » פיצוחים - איך הדרכת לקוחות מקדמת את הארגון? עם מוטי אל נקווה - פרק 44