למי מוכרים רובוט לניקוי בריכות? [עושים טכנולוגיה]

למי מוכרים רובוט לניקוי בריכות? [עושים טכנולוגיה]

אודות הפרק

מה קורה כשחברה גדלה פתאום ב-60 אחוזים? כשמצטרפים אליה מאות עובדים חדשים בבת אחת? איך מנהלים טרנפומציה דיגיטלית? אלו רק חלק מן השאלות שהפודקאסט "פורצים דרך", מבית סיילספורס בישראל מתמודד איתן. הנה טעימה קטנה בדמות אייל טריבור, מנכ"ל חברת מיטרוניקס, שמפתחת רובוטים לניקוי בריכות פרטיות, שהחליט לשנות את אסטרטגיית המכירה של החברה. בפרק נבין מה היה הטריגר לשינוי ואיך החברה הצליחה להמודד איתו.

לפרקים נוספים אתם מוזמנים לחפש "פורצים דרך" בכל אפליקציות הפודקאסטים או להיכנס לבלוג של סיילספורס -
https://www.salesforce.com/il/blog/2021/Salesforce-Podcast.html

Home » podcast itemes » עושים טכנולוגיה » למי מוכרים רובוט לניקוי בריכות? [עושים טכנולוגיה]