[כאבי גדילה] איך מתרחבים לשווקים חדשים - חלק א׳: ארה״ב
אודות הפרק
"עוד פודקאסט על כאבי גדילה" היא סדרה מקצועית מבית היוצר של "עוד פודקאסט לסטארטאפים". את הסדרה מובילה נעמה זלצמן, סמנכ"לית פיתוח עסקי בקרן Vertex Ventures.
--
אורי לביא הצטרף לחברת Dynamic Yield (שנמכרה למקדונלד'ס לאחרונה, בסכום מוערך של למעלה מ-300 מיליון דולר) בשלביה הראשונים, עוד כשהיו פחות מעשרה עובדים, ובנה את תשתית המכירות העולמית של החברה שעומדת כיום על עשרות מיליוני דולרים. בעברו עבד בחברות Comigo, שם שימש כסמנכ"ל מכירות, ביוניקורן Conduit (שם כיהן כסמנכ"ל אסטרטגית מובייל), COO בחברת TrendIT שהונפקה ועוד.
בפרק שוחחנו על השיקולים שמביאים חברה לבחור את השוק הראשון שלה, ולאחר מכן על הסיבות ובחירת הטיימינג להתרחב לשווקים פוטנציאלים נוספים. שוחחנו על איך בפועל תהליך כזה מתבצע; מי הם אנשי המכירות האולטימטיבים והדרכים לגייס אותם, איך מנהלים צוות מכירות כל כך גדול וחוצה מדינות? מהם ה- best practices הכי חשובים להתמודדות עם מכשולי השפה והתרבות שכדאי לדעת כשמוכרים בכל העולם ועוד. חלק א' מתמקד בהתרחבות לארה"ב - החל מבניית תשתית המכירות מרחוק, מציאת ערוצי הפצה ובניית מערך שותפויות אסטרטגיות, המעבר ופתיחת משרדים בניו יורק, גיוס עובדים מקומיים (לבד, ללא חברות השמה), גיוס VP Sales לחברה ועוד.
See omnystudio.com/listener for privacy information.