[מרקטינג] לעשות "פיבוט" כדי להפוך לרווחי - ואז לגייס 65 מיליון דולר
אודות הפרק
צביקה נטר מציע לכל יזם בתחילת הדרך, להתמקד קודם כל ב-״פרודקט מרקט פיט״ - קרי, למצוא לקוח שישלם על המוצר שלכם, ורק אז – להתחיל לפתח. כך הוא גם בנה את חברת אינוביד, שגייסה כ-65 מיליון דולר מעסיקה כ-230 עובדים ומשרתת כ-400 לקוחות גלובליים בעודה מראה רווחיות. פרק ספיישל על מסעו היזמי בפרט, וגם על שיווק בכלל.
עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
See omnystudio.com/listener for privacy information.