למה קוקה קולה, טרנר, מרצדס ו-וולמארט מחפשות חדשנות בישראל עם גבי צ׳רטוק

למה קוקה קולה, טרנר, מרצדס ו-וולמארט מחפשות חדשנות בישראל עם גבי צ׳רטוק

אודות הפרק

גבי צ'רטוק הקים ומוביל מעל ל-4 שנים את "דה בילדרס", תוכנית מיסחור לסטארטאפים ישראלים מטעם גופי הענק קוקה קולה, טרנר, מרצדס ולאחרונה גם וולמארט. מאז הקמתה התוכנית התקיימו מעל ל-190 פיילוטים וכ-40 הסכמים מסחריים שנחתמו בין שותפיה לחברות ישראליות. איך זה להיות בתווך שבין תאגידים אמריקנים ענקיים ליזמים ישראלים רעבים? שיחה ארוכה על התהליך הכה חשוב הזה.

עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:

ה-RSS פיד שלנו.

עוד פודקאסט ב-Spotify.

אפל פודקאסט.

גוגל פודקאסט.

עוד פודקאסט - האתר שלנו.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » עוד פודקאסט לסטארטאפים » למה קוקה קולה, טרנר, מרצדס ו-וולמארט מחפשות חדשנות בישראל עם גבי צ׳רטוק