[מרקטינג] קליקבייט מהשואה - כך נוצר קמפיין שהשיג תוך יממה 100 מיליון צפיות ב-50 מדינות

[מרקטינג] קליקבייט מהשואה - כך נוצר קמפיין שהשיג תוך יממה 100 מיליון צפיות ב-50 מדינות

אודות הפרק

מתי כוכבי הוא יזם היי-טק ומשקיע לא שגרתי, אשר מחזיק בחברה הפועלת בתחום ה-׳האינטרנט של הדברים׳. בנוסף, הוא משקיע בסטארט-אפים, מקים חברות, ומנהל קמפייני מדיה ותקשורת. ישבנו איתו לשיחה צפופה על קמפיין "הסטורי של אווה" שהגה והקים, אשר נועד להילחם בהכחשת השואה - וביררנו כיצד קמפיין אינסטגרם אחד יכול להגיע ל-200 מיליון חיפושים בגוגל תוך יממה, ולכ-200 אלף תגובות שונות ב-7 הדקות הראשונות מאז שעלה לאוויר. ריאיון מיוחד על שיווק, סושיאל מדיה, סטארט-אפים, וכן - גם על שואה.

עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:

ה-RSS פיד שלנו.

עוד פודקאסט ב-Spotify.

אפל פודקאסט.

גוגל פודקאסט.

עוד פודקאסט - האתר שלנו.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » עוד פודקאסט לסטארטאפים » [מרקטינג] קליקבייט מהשואה - כך נוצר קמפיין שהשיג תוך יממה 100 מיליון צפיות ב-50 מדינות