[מרקטינג] קליקבייט מהשואה - כך נוצר קמפיין שהשיג תוך יממה 100 מיליון צפיות ב-50 מדינות
אודות הפרק
מתי כוכבי הוא יזם היי-טק ומשקיע לא שגרתי, אשר מחזיק בחברה הפועלת בתחום ה-׳האינטרנט של הדברים׳. בנוסף, הוא משקיע בסטארט-אפים, מקים חברות, ומנהל קמפייני מדיה ותקשורת. ישבנו איתו לשיחה צפופה על קמפיין "הסטורי של אווה" שהגה והקים, אשר נועד להילחם בהכחשת השואה - וביררנו כיצד קמפיין אינסטגרם אחד יכול להגיע ל-200 מיליון חיפושים בגוגל תוך יממה, ולכ-200 אלף תגובות שונות ב-7 הדקות הראשונות מאז שעלה לאוויר. ריאיון מיוחד על שיווק, סושיאל מדיה, סטארט-אפים, וכן - גם על שואה.
עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
See omnystudio.com/listener for privacy information.