![[מרקטינג] קליקבייט מהשואה - כך נוצר קמפיין שהשיג תוך יממה 100 מיליון צפיות ב-50 מדינות עוד פודקאסט לסטארטאפים [מרקטינג] קליקבייט מהשואה - כך נוצר קמפיין שהשיג תוך יממה 100 מיליון צפיות ב-50 מדינות](https://www.omnycontent.com/d/clips/902d1357-9cc1-4670-a7d8-aa7800c5719a/4cec51c6-1ef9-496b-8302-aa7800d45320/7d5525e6-2137-4c7b-b866-aaa600ee5671/image.jpg?t=1565538555&size=Large)
[מרקטינג] קליקבייט מהשואה - כך נוצר קמפיין שהשיג תוך יממה 100 מיליון צפיות ב-50 מדינות
אודות הפרק
מתי כוכבי הוא יזם היי-טק ומשקיע לא שגרתי, אשר מחזיק בחברה הפועלת בתחום ה-׳האינטרנט של הדברים׳. בנוסף, הוא משקיע בסטארט-אפים, מקים חברות, ומנהל קמפייני מדיה ותקשורת. ישבנו איתו לשיחה צפופה על קמפיין "הסטורי של אווה" שהגה והקים, אשר נועד להילחם בהכחשת השואה - וביררנו כיצד קמפיין אינסטגרם אחד יכול להגיע ל-200 מיליון חיפושים בגוגל תוך יממה, ולכ-200 אלף תגובות שונות ב-7 הדקות הראשונות מאז שעלה לאוויר. ריאיון מיוחד על שיווק, סושיאל מדיה, סטארט-אפים, וכן - גם על שואה.
עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
See omnystudio.com/listener for privacy information.