[כאבי גדילה] מורה נבוכים לגיוס מנהל המוצר הראשון - חלק א׳: בחירת פרופיל וטיימינג לגיוס
אודות הפרק
תמי ברונר הצטרפה בתחילת 2019 לצוות ההשקעות בקרן ורטקס, כ"אקזקיוטיב אין רזידנס". היא מחזיקה בניסיון של למעלה מ-15 שנה בפיתוח תוכנה וניהול מוצר. לפני שהצטרפה לורטקס, שימשה כסמנכ"לית מוצר בחברת ורוניס, עוד מימיה כחברת סטארטאפ ועד להנפקתה המוצלחת בנאסד"ק, שם הובילה את התכנון האסטרטגי, פיתוח קו המוצרים של החברה, וניהלה צוות של למעלה מ-40 איש. בעברה הקימה חברת סטארטאפ בתחום המובייל, והובילה פרויקטים בתחומי הביג-דאטה והסייבר במהלך שירותה הצבאי.
בחלק הראשון של הפרק, שוחחנו על הסיבות והטיימינג הנכון לגייס מנהל מוצר ראשון לחברה שלכם, אם בכלל; על השיקולים בבחירת הפרופיל של אותו מועמד/ת מבחינת ניסיון ובכירות; וכיצד תוכלו לדעת איזה סוג מנהל מוצר הכי מתאים לחברה שלכם וההבדלים בין סוגי המנהלים השונים.
--
עוד פודקאסט על כאבי גדילה" היא סדרה מקצועית מבית היוצר של "עוד פודקאסט לסטארטאפים". את הסדרה מובילה נעמה זלצמן, סמנכ"לית פיתוח עסקי בקרן Vertex Ventures.
See omnystudio.com/listener for privacy information.