[מרקטינג] איך נעזרים בשיווק כדי להגדיל רווחים עם יוני היילברון, ארגוס
אודות הפרק
יוני היילברון הוא סמנכ"ל השיווק של חברת הסייבר ארגוס, המפתחת פיתרון אבטחה לרכבים – ונמכרה בכ-450 מיליון דולר לתאגיד קונטיננטל הגרמני. במסגרת תפקידו כעובד ה-8 בארגוס, בנה שיתופי פעולה אשר הביאו לקוחות חדשים והגדילו את הכנסות החברה, עד למכירתה. שיחה על "מאחורי הקלעים" של תהליכי השיווק בסטארטאפ לפני אקזיט.
עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
See omnystudio.com/listener for privacy information.