[כאבי גדילה] איך מתרחבים לשווקים חדשים - חלק ב׳: אירופה ואסיה

[כאבי גדילה] איך מתרחבים לשווקים חדשים - חלק ב׳: אירופה ואסיה

אודות הפרק

"עוד פודקאסט על כאבי גדילה" היא סדרה מקצועית מבית היוצר של "עוד פודקאסט לסטארטאפים". את הסדרה מובילה נעמה זלצמן, סמנכ"לית פיתוח עסקי בקרן Vertex Ventures.

---

אורי לביא הצטרף לחברת Dynamic Yield (שנמכרה למקדונלד'ס לאחרונה, בסכום מוערך של למעלה מ-300 מיליון דולר) בשלביה הראשונים, עוד כשהיו פחות מעשרה עובדים, ובנה את תשתית המכירות העולמית של החברה שעומדת כיום על עשרות מיליוני דולרים. בעברו עבד בחברות Comigo, שם שימש כסמנכ"ל מכירות, ביוניקורן  Conduit (שם כיהן כסמנכ"ל אסטרטגית מובייל), COO בחברת TrendIT שהונפקה ועוד.

אחרי ההצלחה של Dynamic Yield בארה"ב, מגיעה ההחלטה להתרחב לשווקים נוספים. בפרק שוחחנו על השיקולים שהביאו את החברה להתמקד דווקא בגרמניה לעומת אנגליה, ההחלטה לחדור לאחר מכן לשוק האסייתי, איך התבצעה ההתרחבות העסקית בפועל ופתיחת המשרדים המקומיים, מי הם אנשי המכירות האולטימטיבים והדרכים לגייס אותם (לבד, ללא חברות השמה), איך מנהלים צוות מכירות גדול וחוצה מדינות? מהם ה- best practices הכי חשובים להתמודדות עם מכשולי השפה והתרבות שכדאי לדעת כשמוכרים בכל העולם ועוד.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » עוד פודקאסט לסטארטאפים » [כאבי גדילה] איך מתרחבים לשווקים חדשים - חלק ב׳: אירופה ואסיה