איך למכור את המוצר שלך ב-2.3 מיליון דולר דרך אינדיגוגו
אודות הפרק
דניאל טל הקים בעבר את חברת וויביה (שנמכרה בכ-45 מיליון דולר) יחד עם דרור צדר ואבי סמילה. השלושה הצטרפו לאחיות התאומות ד"ר מירב מור וד"ר מיכל מור והקימו יחד את חברת לומן, שפיתחה מערכת המספקת תוכנית תזונה אישית על בסיס יומי. שוחחנו עמו בעוד פודקאסט לסטארטאפים על תהליך הקמת החברה, שכבר גייסה 15.5 מיליון דולר, מעסיקה כ-20 עובדים בישראל ובארה"ב, ומכרה באחרונה מעל ל-11,000 יחידות של המכשיר בכ-2.3 מיליון דולר באמצעות קמפיין אחד באינדיגוגו.
עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
See omnystudio.com/listener for privacy information.