מה זה קוסטומר סקסס ולמה זה בכלל חשוב? עם גיא נירפז ו-טוטנגו
אודות הפרק
בפרק זה היה לי הכבוד לארח את גיא נירפז, מנכ"ל ומייסד Totango (טוטנגו) - מחלוצות חברות התוכנה בעולמות ה-Customer Success. דיברנו על הצמיחה המשמעותית שטוטנגו חווה בשנים האחרונות על רקע המעבר לעולמות הענן ולפטפורמות SaaS שמוכרות במודל Subscription, שמאוד מתאימות ומחזקות את הצורך ב-Customer Success.
טוטנגו היא מובילה עולמית בפיתוח מערכות לניהול Customer Success, המאפשרת לחברות לעצב ולספק מסע לקוח מתקדם ומעורר השראה. החברה הוקמה ב-2011, והיא פיתחה פלטפורמה ייחודית לניהול Customer Success המאפשרת לארגונים לקבל חיווי בזמן אמת על לקוחותיהם, שביעות רצונם ומאפשרת להם להגדיל את ההכנסות שלהם מכל לקוח על ידי התאמה טובה יותר של הצעת הערך עבורו. בין לקוחותיה של החברה ניתן למצוא את: Google, SAP, Sentinal1, Walkme, Zeplin, Zoom ועוד רבות וטובות.
טוטנגו גייסה עד כה כ-147 מיליון דולר, והיא מעסיקה 125 עובדים.
(*) ללינקדאין שלי: https://www.linkedin.com/in/guykatsovich/
(*) לאינסטגרם שלי: https://www.instagram.com/guykatsovich/
(*) עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
ספוטיפיי:
https://open.spotify.com/show/0dTqS27ynvNmMnA5x4ObKQ
אפל פודקאסט:
https://podcasts.apple.com/podcast/id1252035397
גוגל פודקאסט:
https://bit.ly/3rTldwq
עוד פודקאסט - האתר שלנו:
https://omny.fm/shows/odpodcast
ה-RSS פיד שלנו:
https://www.omnycontent.com/.../f059ccb3-e0c5.../podcast.rss
See omnystudio.com/listener for privacy information.