איך שומרים על צמיחה בריאה בשוק הנוכחי? - טל לב-עמי, קלאודינרי

איך שומרים על צמיחה בריאה בשוק הנוכחי? - טל לב-עמי, קלאודינרי

אודות הפרק

בנק וואן זירו - נותני החסות שלנו: http://bit.ly/3I7UGr2

בפרק זה היה לי הכבוד לארח את טל לב-עמי, CTO ומייסד-שותף של Cloudinary (קלאודינרי).

קלאודינרי פיתחה טכנולוגיות לניהול מדיה דיגיטלית בענן, כולל עריכה אוטומטית, אופטימיזציה והצגת התמונות וסרטוני הוידאו באתרים ואפליקציות. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי איתי לחן, נדב סופרמן וטל לב-עמי, שהכירו במהלך שירותם המשותף ב-8200 והתנהלה כחברת בוטסטראפ, כלומר פעלה וגדלה ללא גיוס כסף חיצוני אלא בעזרת הכנסות מפעילות החברה. קלאודינרי ביצעה מספר סיבובים של השקעות סקנדרי (מכירת מניות למשקיעים חיצוניים על ידי היזמים והעובדים). השקעת הסקנדרי האחרונה הובלה על ידי קרן ההשקעות Blackstone בתחילת השנה שעברה, בסכום של 110 מיליון דולר על פי שווי חברה של שני מיליארד דולר.

קלאודינרי מעסיקה כ-400 עובדים בישראל ובארה"ב ומשרתת כיום כ-10,000 חברות וארגונים ברחבי העולם, כולל חברות מסחר אלקטרוני גדולות, וחברות מדיה וחדשות מובילות. בין הלקוחות של קלאודינרי נמנים Atlassian, Bleacher-Report, Bombas, Grubhub, Hinge, NBC, Mediavine, Minted, Peloton, Petco ועוד. לקלאודינרי יש היקף הכנסות שנתיות של למעלה מ-100 מיליון דולר. קלאודינרי מספקת מוצרים לצוותי שיווק וניהול תוכן ובעיקר פתרונות לאנשי פיתוח תוכנה אליהם נרשמו מעל 1.5 מיליון מפתחים.

בשנת 2021 השיקה החברה את Cloudinary Labs, מעבדת חדשנות המתמקדת במימוש רעיונות ופתרונות פורצי דרך אשר נועדו לשנות את האופן שבו חברות מייצרות ומשלבות מדיה חזותית במוצריהן, כולל תמיכה בפיתוח ושילוב פורמטים חדשים לקידוד תמונות וסרטונים כמו JPEG XL, AVIF ו-AV1. אחד הפרויקטים הראשונים שהושקו הוא פלטפורמת פיתוח Low-code בשם MediaFlows, אשר נוצרה כדי לבחון דרך חדשה וקלה לבניית אפליקציות מדיה על בסיס הפלטפורמה של קלאודינרי. באמצעות ממשק גרפי פשוט, הפלטפורמה מאפשרת אוטומציה של תהליכי מדיה כמו הכנת סרטון לשיתוף ברשתות החברתיות, סטנדרטיזציה גרפית לקטלוג מוצרים, מודרציה לתוכן משתמשים ועוד. לאחרונה מעבדת החדשנות של קלאודינרי מתמקדת בפיתוח כלים מבוססי AI ובמיוחד Generative AI עבור יצירה, עיבוד ועריכה אוטומטית, חכמה ויצירתית של תמונות וסרטונים.

טל לב-עמי הוא יזם סדרתי ובעל ניסיון רב שנים בהובלת מערכי פיתוח בחברות סטארטאפ. הוא שימש מייסד משותף ומנהל טכנולוגי ב-Ndivi, מייסד משותף ב-Newsodrome ומשקיע בשלב מוקדם ב-Plantish וחברות סטארט-אפ נוספות. בתחילת דרכו המקצועית הוא ביצע תפקידי ארכיטקט מערכת ב-Blue Security ו-Trivnet. טל הוא דוקטור למדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב עם התמחות בניתוח תוכניות.

 

(*) ללינקדאין שלי: https://www.linkedin.com/in/guykatsovich/

(*) לאינסטגרם שלי: https://www.instagram.com/guykatsovich/

(*) עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:

ספוטיפיי:
https://open.spotify.com/show/0dTqS27ynvNmMnA5x4ObKQ

אפל פודקאסט:
https://podcasts.apple.com/podcast/id1252035397

גוגל פודקאסט:
https://bit.ly/3rTldwq

עוד פודקאסט - האתר שלנו:
https://omny.fm/shows/odpodcast

ה-RSS פיד שלנו:
https://www.omnycontent.com/.../f059ccb3-e0c5.../podcast.rss

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » עוד פודקאסט לסטארטאפים » איך שומרים על צמיחה בריאה בשוק הנוכחי? - טל לב-עמי, קלאודינרי