סדרת ניהול מוצר | לבנות מוצרים שמגיעים למיליוני משתמשים עם אורי הרמתי
אודות הפרק
לא מספיק אנשים מכירים את אורי הרמתי, שהצטרף לצוות של חברת "לייף און אייר" בתחילת דרכה – והוביל את הפיתוח של מוצריה השונים: "אייר", "ייבו", "מירקט" ולבסוף "האוס פארטי". לאחר שהחברה גייסה כ-70 מיליון דולר וכמה ממוצריה הביאו עשרות מיליוני משתמשים, החליט הרמתי לעזוב – ולהקים סטארטאפ שמוכר תוכנה לארגונים. ריאיון מיוחד עם אחד מאנשי המוצרים הנדירים בישראל.
עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
See omnystudio.com/listener for privacy information.