[מרקטינג] הפרק שכל איש שיווק צריך לשמוע - עם אודי לדרגור
אודות הפרק
אחרי 20 שנה כמנהל שיווק בחברות כמו שרין (הונפקה ונסחרת בכחצי מיליארד דולר), פאניה (נמכרה ב-200 מיליון דולר) ו-יוטפו ואחרי שייעץ למעל ל-20 חברות סטארט-אפ שונות – מומחה השיווק אודי לדרגור הצטרף ל-גונג, ומעוניין לשנות באמצעות אסטרטגיית השיווק שלו את האופן בו החברה פונה ללקוחות. פרק ספיישל חובה לכל סמנכ"ל שיווק לעתיד.
עקבו אחרינו ב"עוד פודקאסט לסטארטאפים" וקבלו פרק מדי שבוע:
See omnystudio.com/listener for privacy information.