פרק 10 - מה ישראלים מבינים בשיווק גלובלי?

פרק 10 - מה ישראלים מבינים בשיווק גלובלי?

אודות הפרק

תגידו, מה ישראלים מבינים בשיווק גלובלי?  

*

לפני כמה שבועות, במסגרת כנס של G-CMO, עלתה התהייה לגבי היכולת של חברה ישראלית שרוצה למכור בעולם, לנהל בהצלחה שיווק גלובלי מישראל. 

האם אי אפשר לנהל שיווק של חברה גלובלית מישראל או שאולי Fiverr, SodaStream, Wix ועוד עשרות סיפורי הצלחה ישראלים מוכיחים את ההפך? 

האם ישראלים יכולים להבין או לדעת מה רוצה עקרת בית במיסיסיפי?

האם הייטק הישראלי "איבד את זה" או שאולי פשוט שינה את פניו? 

כמה חשוב סמנכ"ל השיווק להצלחת חברות הייטק וחברות גלובליות בכלל?

אפרת פניגזון ואליאב אללוף, נפגשו לבדוק את העניין, בגוגל קמפוס, באפיזודה קצרה במיוחד של Market Shift.


נשמח כמובן, לשמוע מה דעתכם, בעד ונגד, אז תרגישו חופשי לשתף את דעותיכם.