מה הקשר בין שידורי AM ומצב טיסה נורמלי בניידים? - 324

מה הקשר בין שידורי AM ומצב טיסה נורמלי בניידים? - 324

אודות הפרק

מצד אחד מחוקקים בארה"ב רוצים שתהיה טכנולוגית שידורים זניחה* במכוניות עדכניות. מצד שני, גוגל רוצה** שהטלפון\טאבלט\מחשב יזהה מתי אנחנו במטוס - במקום Airplane Mode זה נקרא Connected Flight Mode. ולא סתם יכבה את הבלוטות' והוויי פיי כי למה לעשות את זה? במקום זה, הוא יראה ביומן ובמייל את הטיסות, יפעיל את החיישנים בטלפון בשביל להבין שהוא במטוס באוויר, יכבה עדכונים ופעילות ברקע בשביל לחסוך ווייפי ויוודא שהחיבור יציב בשביל לחסוך בחיי סוללה.

מה הקשר בין שני האייטמים? שהם עוסקים בשידורים ושבא לנו לחבר אותם.

*לא באמת זניחה. לפי נילסן נכון לשנה שעברה, יש עדיין 82 מיליון מאזיני AM בכל חודש בארה"ב.

**כרגע זה עדיין רק פטנט, עוד לא ממש מוצר.

 

לרלרת

  • סיפורו של היוזר X שרשם את שם המשתמש במרץ 2007 (שנה אחרי שהרשת קמה), שטוויטר (עכשיו X) פשוט אמרו לו - מעכשיו היוזר הזה שלנו.
  • ואם כבר דברים מההסטוריה של טוויטר: הציוץ הראשון בפלטפורמה, של המייסד ג'ק דורסי, נמכר לפני שנתיים וחצי במטבעות קריפטו בשווי של 2.9 מיליון דולר ב-2021. הרוכש כתב אז שזה לא סתם הציוץ הראשון, ושאנשים יעריכו אותו כמו את המונה ליזה. עכשיו הוא עומד למכירה מחדש וההצעה העדכנית, היא טיפה טיפה טיפה פחות.
  • פיוצ'רמה חזרו לעונה חדשה ויש את הפרק הראשון בדיסני+
  • ואם כבר הפסדים! ככה אהוד הפסיד סכום עתק של 5.5 שקלים אבל אולי ירוויח אותם בחזרה.
  • ואם כבר חזרה: אז עוגיוותתתת וחמוציםםםםםם!!

Home » podcast itemes » LowBattery בלי סוללה » מה הקשר בין שידורי AM ומצב טיסה נורמלי בניידים? - 324