ההיסטוריה של פרסום ההמונים: חלק 2

ההיסטוריה של פרסום ההמונים: חלק 2

אודות הפרק

התהוות תחום פרסום ההמונים הצריכה מחשבה מעמיקה בנוגע להבחנתו מפרסום מידע בעל אופי אחר שאינו פרסומי. בפרק זה נלמד כיצד התפתחה ההבחנה בין פרסומת לידיעה חדשותית. ההבחנה הושפעה ממהלכים פוליטיים וכלכליים שיזמו השחקנים הראשיים בזירה: המפרסמים, בעלי העיתונים, רשויות המדינה, ובהן רשות המיסים.

עם דוקטור ענת רוזנברג

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » המעבדה The Lab » ההיסטוריה של פרסום ההמונים: חלק 2