
נועם ברדין: מה למדתי מ- Waze, Google, Post
אודות הפרק
נועם ברדין המנכ"ל המיתולוגי של וויז, האיש שהוביל אותה בזמנו מסטארטאפ של 20 איש ועד למכירתה לגוגל תמורת יותר ממיליארד דולר. נועם מספר על הימים הראשונים של האפליקציה הישראלית המצליחה ביותר בעולם. הוא משתף בכנות בלי פילטרים, איך הם עשו את זה, על ההתלבטויות והקשיים, הטעויות והשיעורים שלמד על חדשנות בארגונים צומחים שהוא מיישם גם במיזם החדש והמסקרן שלו - post. לאתר חברת הייעוץ האסטרטגי של ערן גפן, העוזרת לחברות לפתח מנועי צמיחה חדשים www.gteam.org