
אסטרטגיה עם גפן: איך לפרוץ את הקטגוריה שלך
אודות הפרק
הפעם אני מפציר בך לשאול את עצמך את השאלה שתשנה את הכל: ״באיזו קטגוריה אני?״. שאלה שהיא למעשה שינוי תפיסת המגרש, ויכולה לשנות את המציאות. מנהיגים שהובילו להצלחות ענק למדו את אמנות השאלה המאתגרת הזו. כמו מייסד נטפליקס ריד הייסטינג ששאל את הצוות שלו ״באיזה עסק אנחנו?״ ברגע שנבין מה הקטגוריה האמיתית שבה אנחנו נמצאים ומה ״הסיבה מאחורי הסיבה״ שהעולם צריך מאיתנו יפתחו לנו אפשרויות אינסופיות. לאתר חברת הייעוץ האסטרטגי של ערן גפן, העוזרת לחברות לפתח מנועי צמיחה חדשים www.gteam.org