עופר לוי | סמנכ״ל שיווק וסחר בסופר-פארם
אודות הפרק
השבוע בפודקאסט אירחתי את עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר בסופר-פארם. עופר מאמין שאנחנו נמצאים ״בתקופה הכי מערערת של הקמעונאות״ בעיקר על רקע הפעילות של אמזון, שפועלת במודל עסקי מערער - ללא רווח, כאשר היא מסבסדת פעילות זו דרך שירותי הענן. דיברנו על הערכות סופר-פארם לכניסת אמזון לישראל ולמה לדעתו השימוש במילה "כניסה" זה קשקוש תקשורתי המפספס את העיקר. עופר שיתף במאחורי הקלעים של פעילות השיווק והחדשנות שלהם, שיתף במהלכים מוצלחים יותר וגם כאלו שנכשלו ועל התפיסה שלו לגבי היקף היחס בהשקעה בפרסום תומך מותג אל פרסום תומך מכירות. האזנה נעימה, גפן.