משחקי וידאו ככלי לוחמה פסיכולוגית (בעידן הבינה המלאכותית)

משחקי וידאו ככלי לוחמה פסיכולוגית (בעידן הבינה המלאכותית)

אודות הפרק

ד"ר אלחנן גזית על איך משחקי וידאו משמשים למטרת לוחמה פסיכולוגית ומה צופן לנו העתיד בעידן הבינה המלאכותית? מתוך ההרצאה: דור הגיימינג להזמנת הרצאה מרתקת עבור מנהלים ועובדים בארגונים | מנהלי שיווק ופרסום | סטארטאפים | הורים לילדים. >התראיינתי בתוכנית הרדיו אוז לשבת עם קובי אוז, בכאן ב׳ על הילד בן ה - 13 שהצליח לנצח לראשונה במשחק טטריס; הקשר לבינה מלאכותית; טטריס כ ׳רגיעון דיגיטלי׳ במצבי אי וודאות וחרדה, וכסוג של ׳חיסון קוגניטיבי׳ להפחתת פלשבקים טראומתיים ולמניעת הפרעת דחק פוסט-טראומתית.

מנהלים ועובדים בארגונים וחברות, מקצועני שיווק ופרסום, יזמים, חדרי מורים לומדים, הורים לילדים ההרצאה הזו היא בשבילכם. הזמינו כעת! https://juloot.hopp.to/speaking

אהבת את הפרק? תנ/י לייק ושתפ/י עם העוקבים שלך. הצטרף/י כעת בחינם לניוזלטר לקבלת עדכונים חדשים > https://www.metayeda.com

| הרשמ/י לערוץ יוטיוב שלי https://www.youtube.com/julootGG

| האזינ/י לפודקאסט בכל אפליקציות ההסכתים שתבחר/י.


 ד"ר אלחנן גזית © כל הזכויות שמורות. אין להעתיק, לשכפל או להשתמש בחומרים מערוץ זה ללא קבלת אישור מראש ובכתב .

תגיות: #מרצה #יועץ #הרצאה #גיימינג #מטאוורס #גיימיפיקציה #חדשנותדיגיטלית #בינהמלאכותית #דורהגיימינג #לוחמהפסיכולוגית #חרבותברזל #גיימינגבראש

Home » podcast itemes » GamefulHeroes מִשְׂחוּק העתיד » משחקי וידאו ככלי לוחמה פסיכולוגית (בעידן הבינה המלאכותית)