משחקי וידאו ככלי לוחמה פסיכולוגית (בעידן הבינה המלאכותית)
אודות הפרק
ד"ר אלחנן גזית על איך משחקי וידאו משמשים למטרת לוחמה פסיכולוגית ומה צופן לנו העתיד בעידן הבינה המלאכותית? מתוך ההרצאה: דור הגיימינג להזמנת הרצאה מרתקת עבור מנהלים ועובדים בארגונים | מנהלי שיווק ופרסום | סטארטאפים | הורים לילדים. >התראיינתי בתוכנית הרדיו אוז לשבת עם קובי אוז, בכאן ב׳ על הילד בן ה - 13 שהצליח לנצח לראשונה במשחק טטריס; הקשר לבינה מלאכותית; טטריס כ ׳רגיעון דיגיטלי׳ במצבי אי וודאות וחרדה, וכסוג של ׳חיסון קוגניטיבי׳ להפחתת פלשבקים טראומתיים ולמניעת הפרעת דחק פוסט-טראומתית.
מנהלים ועובדים בארגונים וחברות, מקצועני שיווק ופרסום, יזמים, חדרי מורים לומדים, הורים לילדים ההרצאה הזו היא בשבילכם. הזמינו כעת! https://juloot.hopp.to/speaking
אהבת את הפרק? תנ/י לייק ושתפ/י עם העוקבים שלך. הצטרף/י כעת בחינם לניוזלטר לקבלת עדכונים חדשים > https://www.metayeda.com
| הרשמ/י לערוץ יוטיוב שלי https://www.youtube.com/julootGG
| האזינ/י לפודקאסט בכל אפליקציות ההסכתים שתבחר/י.
ד"ר אלחנן גזית © כל הזכויות שמורות. אין להעתיק, לשכפל או להשתמש בחומרים מערוץ זה ללא קבלת אישור מראש ובכתב .
תגיות: #מרצה #יועץ #הרצאה #גיימינג #מטאוורס #גיימיפיקציה #חדשנותדיגיטלית #בינהמלאכותית #דורהגיימינג #לוחמהפסיכולוגית #חרבותברזל #גיימינגבראש