הסיפור של ליברה: איך עובדת פרסונליזציה בביטוח

הסיפור של ליברה: איך עובדת פרסונליזציה בביטוח

אודות הפרק

 אחת ההנחות המרכזיות של המודל הפרסונלי בביטוח הוא שאין אדם זהה לאדם אחר, ואין פוליסה הזהה לפוליסה אחרת. הפרסונליזציה מאפשרת לדייק את הפוליסה, את עלותה, ואת מחירה. איך בדיוק עושים את זה? על הקו: אתי אלישקוב, מנכ"לית ומייסדת ליברה חברה לביטוח. 

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Home » podcast itemes » דוח פינטק » הסיפור של ליברה: איך עובדת פרסונליזציה בביטוח