S3E14: קומרסיישן 58 עם שי ברכה, מנהל מוצר ראשי לתחום התפעול, SHIPBOB
אודות הפרק
"שיפבוב היא פתרון הפלפילמנט הטוב ביותר מחוץ לאמזון בארה"ב" אומר לי שי ברכה, מנהל המוצר הראשי לתחום התפעול ב- SHIPBOB. בשיחה משיקגו המושלגת, שי מציג וחושף את המספרים והחשיבה שמאחורי ההצלחה הגדולה של החברה. במספרים: הרבה מעל מיליון משלוחים בחודש עבור כ-5000 לקוחות- בעלי חנויות איקום באמצעות 13 מרכזים לוגיסטיים בארה"ב וקנדה. באג'נדה: התחרות האמיתית של שיפבוב היא בתפעול העצמי של לקוחות ה- D2C, הם מעודדים שקיפות בתמחור ושיתוף מפתחי אפליקציות חיצוניים באמצעות API אליהם כאקוסיסטם ללקוחות, ומעל לכל גמישות ביחסים עם הלקוחות המגוונים ובעלי הצרכים השונים, כי שיפינג הוא קודם כל ערוץ שיווק ושירות לקוחות. בסה"כ הגיוני עבור חברה שמייסדיה דגו את הלקוחות הראשונים בתורים בסניפי דואר, כשהציעו להם בשובבות לשלח בעצמם במקום הדואר. תקשיבו לשי, וגם לערן שיאון ב'קרוסבורדר' על Tasty. תיהנו.